Register Log In
1632549851 fresh 337
159203
for the last time... NO PINEAPPLE
😑 1
😁 5
😂 3
WC Football $0.004105
Impressions: 12
Comments: 0
Date: 12 July 2021
154568
same
😑 1
😁 4
😂 2
WC Football $0.002600
Impressions: 10
Comments: 1
Date: 02 July 2021
142963
who said its up to you mate???
😑 1
😁 2
😂 2
WC Football $0.003903
Impressions: 10
Comments: 0
Date: 16 June 2021
138771
yeah lemme tackle THIS ball
😑 1
😁 2
😂 2
WC Football $0.003775
Impressions: 11
Comments: 0
Date: 07 June 2021
121324
a wise Wayne Rooney once said...
😑 1
😁 1
😂 1
WC Football $0.002135
Impressions: 6
Comments: 0
Date: 10 May 2021
109778
when someone gently touches a strand of your hair.... ok enough Tottenham roast lmao
😑 1
😁 2
😂 1
WC Football $0.001724
Impressions: 7
Comments: 1
Date: 29 April 2021
108151
imagine hiring a trophy winner to fire him right before a final lmao
😑 1
😁 0
😂 1
WC Football $0.001800
Impressions: 6
Comments: 0
Date: 28 April 2021
106732
youre a 5'9 centreback and see this caveman pointing at you, wyd
😑 1
😁 1
😂 1
WC Football $0.002003
Impressions: 6
Comments: 0
Date: 27 April 2021
103192
wait a minute..
😑 1
😁 1
😂 1
WC Football $0.002300
Impressions: 7
Comments: 0
Date: 25 April 2021
101632
Pink Guy took a real dark turn since FilthyFrank left Youtube
😑 1
😁 1
😂 1
WC Football $0.003053
Impressions: 7
Comments: 0
Date: 24 April 2021
100022
ESL version of Liverpool
😑 1
😁 2
😂 1
WC Football $0.002940
Impressions: 6
Comments: 0
Date: 23 April 2021
98286
cursed Zlatan
😑 1
😁 2
😂 1
WC Football $0.001740
Impressions: 4
Comments: 1
Date: 22 April 2021
96486
Papa Perez out here blowing a 12 point lead
😑 1
😁 3
😂 2
WC Football $0.002800
Impressions: 6
Comments: 1
Date: 21 April 2021
95243
youve got a friend in me.....
😑 1
😁 2
😂 1
WC Football $0.001640
Impressions: 6
Comments: 0
Date: 20 April 2021
94307
cmon bruh what do you think will happen?
😑 1
😁 3
😂 2
WC Football $0.001249
Impressions: 7
Comments: 0
Date: 19 April 2021
93369
the Guardiola that prepared the team for yesterday
😑 1
😁 2
😂 2
WC Football $0.002883
Impressions: 8
Comments: 1
Date: 18 April 2021
92512
just make sure to not let anyone else score
😑 1
😁 2
😂 3
WC Football $0.002607
Impressions: 9
Comments: 2
Date: 17 April 2021
91684
there is no need to be upset
😑 3
😁 2
😂 1
WC Football $0.003223
Impressions: 8
Comments: 0
Date: 16 April 2021
90197
There he is!! The special one!
😑 1
😁 3
😂 1
WC Football $0.002112
Impressions: 9
Comments: 0
Date: 15 April 2021
88561
"tired of you god damn falling down at every small contact you twig"
😑 2
😁 4
😂 1
WC Football $0.004316
Impressions: 11
Comments: 0
Date: 14 April 2021
load more
Back To Top